معایب جاروبرقی بدون کیسه چیست؟

منوی اصلی


نویسندگان


آمار بازدید

» تعداد بازديدها:
» کاربر: Admin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آرشیو ماهانه


پیوند های روزانه


لوگوی ما

پرواز


لوگوی دوستان



معایب جاروبرقی بدون کیسه چیست؟

جمعه 6 بهمن 1402

 


برای خانم هایی که بیشتر کارهای خانه را بر دوش خود انجام می دهند، خرید جاروبرقی می تواند کار ساده ای باشد، اما زمانی که تصمیم به خرید این نوع وسایل برقی می گیریم، با موجی از آپشن ها، امکانات و برندهای مختلف مواجه می شویم که فرآیند خرید را طی می کند. . خیلی سخت. برای تعمیر بوش تا انتها همراه ما باشید.



معمولا یکی از چالش هایی که هنگام خرید جاروبرقی با آن مواجه می شویم این است که جاروبرقی کیسه دارد یا نه.

یکی از مهمترین معیارهایی که قبل از خرید جاروبرقی باید در نظر گرفت این است که آیا این ابزار برقی مهم کیسه دارد که در این مقاله می خواهیم در مورد آن صحبت کنیم، هر دو نوع جاروبرقی کیسه دار و بدون کیسه یکسان هستند. و این ویژگی درست است، کار این دو نوع ماشین کاملا یکسان است، فقط در نحوه جمع آوری، نگهداری و نوع جمع آوری و دفع زباله ها با هم تفاوت دارند.

جاروبرقی بدون کیسه

جالب است بدانید که جاروبرقی مخزن یا جاروبرقی بدون کیسه یکی دیگر از انواع جاروبرقی است که قبل از جاروبرقی کیسه ای ساخته شده است. اما با توجه به اینکه پس از آزاد شدن جاروی کیسه ای کثیفی ها به صورت دستی پاک می شوند، این نوع جاروبرقی محبوبیتی ندارد.

هم اکنون این مدل به دلیل قدرت مکش بسیار زیاد، عدم نیاز به استفاده از کیسه و جاروبرقی، نگهداری آسان و نظافت کامل مخزن مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته است. در وکیوم های مخزن، گرد و غبار و زباله ها در یک مخزن پلاستیکی معمولا شفاف جمع آوری می شوند و در ساخت این تجهیزات در مدل های جدید، محتویات مخزن فشرده می شود. این نوع پاک کننده نیز توسط شرکت های متعددی مانند بوش، سامسونگ، ال جی، فیلیپس و هیتاچی تولید و به فروش می رسد و دارای مزایا و معایبی است.

مزایای جاروبرقی کیسه ای

بهداشتی باشد

بدون نیاز به نگهداری زیاد

سازگاری بالایی با فیلتر HEPA دارد

مناسب برای افراد مبتلا به آلرژی

فیلتر هپا

فیلترهای هپا در هر دو نوع جاروبرقی استفاده می شوند، اما جاروبرقی های کیسه ای نمایندگی تعمیر جاروبرقی بوش برای فیلترهای هپا مناسب ترند، زیرا فیلترهای هپا انتخابی عالی برای به دام انداختن آلاینده ها در اطراف خانه هستند. به این ترتیب، هر یک از آنها قادر به جذب 99.97 درصد از آلرژن ها و آلاینده های هوا هستند.


معایب جاروبرقی کیسه ای

مشکل در کیسه جاروبرقی

کیسه بودن این نوع جاروبرقی باعث شکستن و تمام شدن کیسه می شود و یافتن کیف قدیمی بسیار سخت و پرهزینه است.

مشکل دیگر این است که هر جارویی کیسه مخصوص به خود را دارد و نمی توان از برخی برندها استفاده کرد که در مورد جاروهای قدیمی که دیگر کیسه های آنها تولید نمی شود با مشکلات زیادی همراه است. همچنین در صورت عدم کیفیت کیف خریداری شده، کثیفی وارد موتور جاروبرقی شده و آسیب جدی به آن وارد می کند.

عملکرد ضعیف جاروبرقی زمانی که کیسه پر است

به طور کلی با افزایش حجم پاک کن های گرد و غبار در کیسه و پر شدن آن، قدرت مکش جاروبرقی به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و به همین دلیل باید مدت زمان زیادی برای تمیز کردن نقاط با جاروبرقی استفاده کرد.

توجه: هنگام استفاده از جاروبرقی، به یاد داشته باشید که کیسه را زمانی که کیسه به سه چهارم پر است خالی کنید، این کار باعث می شود که جاروبرقی بهتر گرد و غبار سطح را جمع کند.

اگرچه برخی از مدل ها دارای چراغ نشانگر شارژ هستند که به شما امکان می دهد بدانید چقدر طول می کشد تا کیسه کاملاً شارژ شود.

مزایای جاروبرقی بدون کیسه

خرید کیف هزینه ای ندارد

نیازی به تعویض کیف نیست

کاهش خروجی مخزن به دلیل تجمع گرد و غبار

برای محیط زیست مفید است

توجه: جاروبرقی بدون کیسه دارای یک ظرف شفاف است که تشخیص پر و خالی بودن آن را آسان می کند. همچنین می توانید مخزن را بررسی کنید تا مطمئن شوید که جاروبرقی به درستی کار می کند.

جاروبرقی های بدون کیسه سازگارتر با محیط زیست هستند زیرا نیازی به تعویض کیسه و دور ریختن کیسه یکبار مصرف نیست. علاوه بر این، برخی افراد در صورتی که مواد داخل ظرف حاوی ذرات پلاستیکی نباشد و قابل بازیافت نباشد، خاک جمع شده در ظروف را به عنوان کمپوست به خاک باغچه اضافه می کنند.

معایب جاروبرقی بدون کیسه

این نوع جاروبرقی ها تمیزتر از جاروبرقی های کیسه ای هستند.

در جاروبرقی های کیسه ای زمانی که کیسه پر است می توان آن را پس از پر شدن تعویض و یا تخلیه کرد اما در این نوع جاروبرقی ها هنگام تخلیه مخزن مقداری از ذرات آلودگی وارد محیط می شود.

توجه: لطفا توجه داشته باشید که تخلیه مخزن به سادگی دور انداختن پاکت جارو نیست.

به طور کلی هر دو مدل جاروبرقی دارای فیلتری هستند که وظیفه جلوگیری از ورود گرد و غبار نرم و ریز را به عهده دارد و در حالت عادی فیلتر اصلی نیاز به تمیز و تعویض دارد و در مدل جیب دار بهتر عمل می کند.

جاروبرقی های بدون کیسه برای افراد مبتلا به آلرژی مناسب نیستند، زیرا مواد حساسیت زا در مخزن باقی می مانند و هنگام تخلیه مشکل ایجاد می کنند.

به طور کلی جاروهای بدون کیسه نیاز به مراقبت و نگهداری بیشتری دارند و تخلیه و تخلیه مخزن جاروبرقی بدون کیسه به مهارت قابل توجهی نیاز دارد. زیرا گرد و غبار تولید شده می تواند محیط زیست را آلوده کند. البته بهتر است سطل آب را بیرون از اتاق بریزید تا دیگر مجبور نباشید اتاق را جارو کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده توسط parvaz289 در ساعت 7:13



درباره



به وبلاگ من خوش آمدید


مطالب پیشین

آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام «جواهر»
آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام «تو اومدی منو دلتنگم کنی و منو دلگرمم کنی و»
انواع ابزار دقیق
آهنگ جدید افشین آذری به نام «دلی اولدو گتدی»
معایب جاروبرقی بدون کیسه چیست؟
آهنگ اما دلم برات تنگ میشه نشد بمونم پیشت
آموزش فن بیان
آهنگ جدید دویار به نام «خیالت تخت»
متن آهنگ عاشقانه فرزاد فرزین (وقتی یاد تو میوفتم)
آهنگ جدید محسن یگانه به نام «گذشتم از جلوی چشمام»
اهنگ جدید سینا پارسیان به نام «دیوار کج»
بیوگرافی هلیا امامی بازیگر و همسرش + اینستاگرام
آهنگ جدید اشوان به نام یاد توئه دیوونه کردم باز این رابطه جنگه همش دعواس
آهنگ جدید زانیار خسروی به نام همیشه سهمم از انتظار یه بغض ترک خورده و خیسه
آهنگ جدید ماکان بند به نام «قصه من»
تیراندازی در رجایی شهر کرج/ عاملان تیراندازی فرار کردند
«جمعه سیاه» ۱۷ هزار ایرانی را راهی ترکیه کرد




Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by parrvaz